Hatar rubriker.

Oj, det var ett riktigt bra tag sen jag skrev sist!
Men jag har väldigt svårt för att skriva, och det kändes som att det bara blev massa onödiga inlägg om helt ointressant grejer. Så det blev till slut att jag helt enkelt la ner hela blogggrejen.
Men jag känner att det kan vara skönt att få skriva av sig någon gång ibland, om vad som händer, tankar och känslor.
Och inte bara ett inlägg som går såhär: Tja, idag har jag varit på stan, det var kul.. Hej då..
Haha whats up with that? :oo
 
Det har hänt mycket sen jag skrev sist, hela sju månader.
Vi var ju i Mexico i mars, ( ska lägga upp lite bilder ), det blev sommar som jag spenderade mycket hemma hos familjen i Falkenberg. Sen tillbaka och vikariera som barnskötare på förskolor, och jag har även nu börjat plugga en kurs på distans. (vård och omsorgsarbete 1 ) och om någon vecka börjar jag med kursen Medicin 1.
Jag är nu inne på att arbeta inom vården på sjukhus. Helst på någon barnavdelning. Så just nu tar jag några kurser i taget inom omvårdnadsprogrammet. Så att jag då senare kan bli undersköterska.
 
Imorgon kommer de upp lite Mexico bilder.
 
Ha de gott!
Bild från 30 sept 2012
 
 

Kommentarer

Lämna klagomål här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Personnummer: (skickas till FRA)

URL/Bloggadress:

Ditt klagomål:

Trackback
RSS 2.0