Tänk jag drömde inatt

Väntade på att mobilen skulle ringa imorse då jag trodde jag skulle få jobb idag.
Men visst är det sportlov nu? Kanske är lugnt på förskolorna nu då.

Så fick sova ut idag. Jag drömde en dröm inatt? ( va var det verkligen en dröm jag drömde? ). :p
Drömde om hav, strand och massa annat. Det slutade iallafall med att jag vann en tävling tillsammans med en tjejkompis och vi båda blev modeller. Ha ha hur kul är inte de ? :) Synd att det int var i verkligheten (;


" The studio". Måste bara säga att det var sjukt roligt att testa på. Verkligen. Hade också en väldigt bra fotograf. Men bilderna blev sjukt bra. Och jag fick även höra att jag skulle passa som modell ;) Känn på den !!!



Har även varit ute med hundarna på promenad.
Först tog jag Douglas och Henke. Draghundarna, som även fick mig att ramla, då det var halt och kopplet snurrades runt mig. Roligt - Inte för mig, men för de som gick förbi kanske fick sig ett gott skratt! =)

Sedan tog jag ut Sudden!




Kommentarer

Lämna klagomål här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Personnummer: (skickas till FRA)

URL/Bloggadress:

Ditt klagomål:

Trackback
RSS 2.0