Mexico

Åh nu är det inte långt kvar.. ihh nervös som fan!

På söndag kommer jag och min älskling flyga till Stockholm & på måndag sitter vi på flyget till MEXICO!
Kan ni fatta? Jag ska till Mexico! :) Sjukt underbart kommer det att bli. Ser verkligen fram emot de, det bästa är att jag får åka dit med den jag älskar! Åh jag är lycklig!!

Tänk att på måndag ligger jag på stranden i Mexico! :)


Haha min mamma är så underbar! Världens bästa är hon <3
Satt och pratade med henne på facebook, skrev om att jag är sjukt rädd och nervös inför att flyga.

Kommer ju flyga i 12 timmar. Och jag är ju livrädd när jag ska flyga från Umeå till Göteborg som bara tar två timmar :o
Vad har jag gett mig in på egentligen ? Men som mamma säger. Simon får hålla mig i handen ;)

Kommentarer

Lämna klagomål här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Personnummer: (skickas till FRA)

URL/Bloggadress:

Ditt klagomål:

Trackback
RSS 2.0